Під фотографією є українськомовний підпис, виконаний простим олівцем: «Іванова, Лубкіна, Скрилова 1940 р Москва». На фотографії у різних ракурсах зображено три жіночі постаті. Специфіка композиції кадру дозволяє стверджувати, що оригінал був іншого формату, відповідно збережений відбиток є відрізаною частиною від більшої світлини. Окремо слід зауважити, що це могло бути зумисним, адже з невстановлених причин таким чином було видалено ознаки, за якими можна було ідентифікувати приміщення, де було здійснено фотофіксацію. Також передумовою могли бути інші особи, які були поруч на фотовідбитку. Щодо особливостей крою одягу, то загалом він відповідає зазначеному у підписі часу (початок 1940-х рр.). Вік Антоніни Іванової на фотографії також може бути додатковим свідченням на користь вказаної дати (орієнтовно 45–47 років). Фотографія є доволі неоднозначною як за композицією, так й емоційними і тактильними аспектами комунікації персонажів (за визначенням фахівця архівної справи Тетяни Довгун). Зокрема між Антоніною Івановою та жінкою, молодшою за неї орієнтовно на 10–12 років (можливо, Лубкіна) відбувається обмін виразними поглядами майже інтимного характеру, які не є характерними для побутових антропологічних практик ані 1940-х, ані 1950-х рр. у царині комунікації між жінками. Окрім того, привертає увагу жест крайньої жінки з лівого боку (можливо, Скрилової), яка виразним жестом обіймає Лубкіну (?) за шию. Особливості ракурсу плечового поясу цієї особи викликають запитання стосовно того, у якій позиції розміщувалися зображувані на оригіналі фото – стоячи чи, до прикладу, сидячи. У кожному випадку, цей фотовідбиток потребує додаткового дослідження з огляду не лише на персоналії зображених, але й на доволі специфічний контекст, що, ймовірно, може бути висвітленим у листуванні Антоніни Іванової зазначеного часу.