Відповідно до напису на звороті фотографії (російськомовний підпис, виконаний фіолетовою кульковою ручкою на звороті «Іванова А. М. Декор. панно для виставки у Парижі») та відомостей про роботу художниці над декоративним розписом у колективі Московської експортно-кустарної контори, це панно, вірогідно, було експоноване на Міжнародній виставці сучасних промислів та декоративного мистецтва 1925 року (Париж, Третя французька республіка) та отримала почесний диплом (детально у виданні Liste des récompenses / Exposition internationale des arts décoratifs et industriels modernes, Paris 1925. – S. 62 // https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k3154628/f95.item). Стосовно стилістики роботи, то у ній відчутними є орієнтальні та окцидентальні інтенції, що є характерним для практик Антоніни Іванової 1920-х рр. (суголосне можемо побачити у живописному полотні художниці «Копія з китайської гравюри», 1926, а також серії графічних замальовок, що зберігаються у колекції Галереї). З огляду на тип фотодруку, світлина була виготовлена або перед відправленням твору на експонування або після його повернення, й відповідно може бути датованим серединою 1920-х рр.