Під фотографією є українськомовний напис, виконаний простим олівцем: «Лезвієв М. В. Фрагмент фрески. 1936 р. Нальчик», хоча на світлині «Ivanova-40» з колекції вказано, що це робота Антоніни Іванової (загалом різних варіантів цього фрагменту є декілька, зокрема «Lezviiev-144», «Lezviiev-145», «Lezviiev-147», «Lezviiev-148», «Lezviiev-149» та «Lezviiev-150»). На нашу думку, на цій фотографії зображено фрагмент фрески з дівчиною у сукні та босоніжках, яка стоїть у саду, немов збирає простягнутими руками щось з дерева (внизу біля ніг зображеної лежить відкрита книга з листком-закладкою), що була виконана Михайлом Лезвієвим, можливо у співавторстві з Антоніною Івановою для педагогічного інституту у місті Нальчик (Кабардино-Балкарія) (детально: Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип.1–2. Київ, 2023. С. 83). У цій роботі відчутні ремінісценції художніх практик кола Михайла Бойчука як на рівні композиції, так і підходу до вирішення стилістики (наприклад, фігура жінки у полотні Миколи Рокицького «Яблуня», 1923, з колекції НХМУ). Фото вперше опубліковане у статті Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 96.