На фотографії зафіксовано частину композиції з двома чоловічими фігурами на тлі гір з варіанту розпису «Підйому на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). На фрагменті зі світлини ми бачимо зображення учасників цієї експедиції, ініційованої тогочасним керівництвом Кабардино-Балкарії, зокрема Беталом Калмиковим. Обидва чоловіки подані у повен зріст, на них мілітаризоване вбрання, зокрема на чоловікові з лівого боку башлик, також в їхньому споряджені захисні окуляри та рукавиці, линви, кирки та льодоступи. Постать з лівого боку – літній чоловік, вірогідно горянин, з вусами та бородою, обернений до глядача. У його споряджені є бінокль, правою рукою він вказує чоловіка, який встановив прапор. Тут варто вказати, що деталізована постать прапороносця пошкоджена – умисно замальоване обличчя так, що видно тільки частину бороди (захисного утеплення?). Ці пошкодження нанесені на фотографію після друку й з огляду на те, що персонажі мали реальних прототипів та були портретними, це могло бути як результатом особистої неприязні автора (або ж Антоніни Іванової), або ж, з огляду на тогочасні карні заходи, цю особу могли засудити, й відтак зберігати її зображення потенційно передбачало ризики (на «Lezviiev-132» це обличчя теж замальоване). Ці персонажі, як й інші особи у композиції, мали стверджувати ідеологічний наратив досяжності складних завдань всупереч труднощам. Відзначимо, що в українськомовному підписі простим олівцем під фотографією вказано: «Лезвієв М. В. Підіймання на Ельбрус. 1937 р.», що тотожне даті на «Lezviiev-132».