На фотографії зафіксовано групу студентів Краківської академії мистецтв у майстерні професора Владислава Яроцького (1879–1965). Загалом на знімку зафіксовано вісімнадцять осіб: семеро студенток та одинадцятеро студентів. Композиційним та концептуальним центром є натурниця – повністю оголена молода дівчина, ймовірно, не старша двадцяти років, яка сидить у центральній частині групи. Її поза та характер пластики безпосередньо співвідносяться з академічними рисунками, виконаними студентами. Один із таких рисунків добре проглядається ліворуч і відповідає серії навчальних робіт, відомих за іншими фотографіями з колекції Галереї. Це надає світлині додаткової документальної ваги, оскільки вона відображає цілісний процес академічного навчання: від живої натури до графічної інтерпретації. Студенти згруповані навколо моделі, створюючи багатопланову композицію, характерну для репрезентативних групових знімків. Попри певну офіційність сцени, зберігається елемент невимушеності: двоє юнаків на передньому плані тримають у руках гітари, що додає світлині несподіваної інтонації та розширює уявлення про повсякденне життя академічної спільноти. Цей жест виводить кадр за межі суто навчальної документації, підкреслюючи соціальність та міжособистісні зв’язки студентів. Таким чином, фотографія поєднує кілька вимірів: є свідченням практики академічного рисунка у майстерні Владислава Яроцького, колективним портретом студентів міжвоєнного Кракова та цінним візуальним джерелом для реконструкції атмосфери навчального й творчого процесу. Особливість світлини полягає не лише у відтворенні конкретної педагогічної ситуації, але й у фіксації більш широкого культурного контексту, де мистецька освіта невіддільно перепліталася з неформальними проявами студентського життя. На звороті напис коричневим чорнилом: «Краків/ 19/ХІ.1932/ Школа Яроцького/ Келлер (?)».