З огляду на композицію й сюжет, це робота Тимка Бойчука «Коні на пасовищі» (відповідно до російськомовного напису синім чорнилом на звороті, назва роботи – «На пасовиську»). В авторефераті дисертації Тамари Земляної «Монументальний живопис М. Л. Бойчука і його школа» 2009 р. вказано, що ця робота зберігається у Державній Третьяковській галереї, м. Москва. https://cheloveknauka.com/monumentalnaya-zhivopis-m-l-boychuka-i-ego-shkola). Ця ж робота згадана у статті О. Кашуби-Вольвач та М. Дроботюк як робота Тимофія Бойчука «Коні на пасовиську» й датована початком 1920-х рр. (Кашуба-Вольвач О., Дроботюк М. Українське мистецтво на XVI Венеційській бієнале: історія формування експозиції, рецензії та атрибуції // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. Вип. 17. - К.: ІПСМ НАМ України, 2021. – С. 86.). За поточних обставин не можна стверджувати, яка назва та датування є більш точними, адже це потребує окремого дослідження.