На фотографії зафіксовано варіант розпису «Підйом на Ельбрус», що був реалізований Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). Зазначимо, що тут зафіксовано фрагмент з одним із персонажів (ще один варіант світлини «Lezviiev-165») – чоловіком середнього віку, у льотному шоломі зі спеціальними захисними окулярами, у шкіряних рукавицях, куфайці й шерстяному светрі з високою горловиною, ватяних штанах та черевиках з льодоступами (схожий на одяг для льотчиків, які працювали на відкритих літаках, зокрема, У-2, ПО-2, Р-5), на правому плечі у нього оперта плішня. Жест рук – чоловік поправляє окуляри на шоломі. Цей персонаж, як й інші особи у композиції, мали стверджувати ідеологічний наратив досяжності складних завдань всупереч труднощам. Датування, авторство та назва вказані відповідно до однієї з фотографії з архіву Галереї, що була підписана, вірогідно, самою Антоніною Івановою, бо на саме цій світлині більш пізній українськомовний напис олівцем містить таку інформацію: «Лезвієв М. В. Підіймання на Ельбрус. Фрагмент фрески».