На фотографії зображено майстерню художників та загальний вигляд скульптурної групи Михайла Лезвієва (макет у глині, вигляд спереду), створеної у період перебування митця та його дружини Антоніни Іванової у м. Нальчик (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). Це варіація на тему підйому на Ельбрус, що також відома у фресках Михайла Лезвієва та Антоніни Іванової, датованих 1935–1937 рр. (датування вказане відповідно до підписів на та під фотографіями з архіву Антоніни Іванової). Так, зображено групу з п'яти чоловіків, які встановлюють прапор (на одному з варіантів фрески ми маємо змогу побачити цього прапороносця). Вбрання, ракурси та типажі є тотожними персонажам з фактично всіх відомих фотографій варіантів фресок (наприклад, «Lezviiev-58», «Lezviiev-62» та «Lezviiev-75»). З погляду трактування стилістики, то тут домінантний реалізм, суголосний панівній концепції «радянської античності», поєднано зі спробою майже кінематографічної фіксації події, динамічності ракурсів й граничної уваги до деталей.