На фотографії зображено фрагмент «Картону для фрески “Колгоспи Північної (невиразно)”», що, вірогідно, був створений Михайлом Лезвієвим, можливо у співпраці з Антоніною Івановою. Як встановила дослідниця Ольга Хуторянська, композиція є вірогідним дзеркальним парафразом картини Василія Сурікова «Бояриня Морозова» (1884–1887), де замість саней Михайло Лезвієв зобразив арбу запряжену волами, а замість бунтівної боярині – жінку, яка тримає у руках книгу. Також дослідниця Ольга Хуторянська відзначає про концептуальні алюзії до цього твору, адже якщо у Василія Сурікова бояриню везуть у заслання за фанатичну прихильність на той момент застарілим концептам, то у Михайла Лезвієва нові кабардино-балкарські «боярині» – адепти оновлення, освіти, введення 1936 р. для локальної писемності кириличної абетки (на книзі однієї з жінок можна помітити літери ЛЕНИН), а також участі широких верств населення у колгоспному русі. У цій композиції Михайла Лезвієва натовп не співчуває жінкам в арбі, як це було у роботі Василія Сурикова, а всіляко вітає й благословляє ці починання.