Фотографія живописної роботи Антоніни Іванової на тематику, що доволі часто фігурує у практиках Михайла Бойчука та художників його кола. Так, образ дівчини чи жінки з пташкою або квіткою можна побачити у практиках Софії Налепинської-Бойчук, Івана Падалки, Охріма Кравченка. Безперечно, як у цих творах, так й у роботі Антоніни Іванової зі світлини присутній вплив як стилістики й естетики іконописних практик, так і західноєвропейського мистецтва доби Відродження. Отже, попри те, що присутні часові ознаки, як-от головний убір дівчинки (орієнтовно 14 років), у цій роботі Антоніни Іванової (виконана у дещо холодній гамі) основним є діалогічність з минулим й спроба внести певні аспекти історичного у сучасність.