В українськомовному підписі, виконаному простим олівцем на звороті, вказано: «В Парижі: фото М. Бойчука? 1926 р». На фотографії зображено міст Архієпархії з поширеного у поштових листівках початку XX століття ракурсу, адже у глибині кадру репрезентований Собор Паризької Богоматері. З огляду на розташування об’єктів, фотофіксація була здійснена в осінній період (на деревах ще не опало листя, але люди на фотографії одягнуті відповідно до прохолодного сезону). Фото зробили з підвищення зі східного боку, а точка зйомки дозволяє припустити, що вона була здійснена або з Понт-де-ла-Турнель, або ж з підвищення поруч, якого нині вже не існує. Стосовно коректності датування, то рекламний напис ароматизованого аперитиву Byrrh за стилістикою шрифту відповідає 1920–1930-м. Рекламні полотна щоденного видання Le Journal також відповідають цьому часу, зокрема у випуску від 16.08.1926 застосовано схожий шрифт (https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k7624706j/f2.item). Таке датування приблизно збігається зі спільним творчим відрядженням Михайла Бойчука з дружиною та учнями країнами Західної Європи, зокрема Третьою французькою республікою (http://www.nbuv.gov.ua/node/4382).