На фотографії зафіксовано фрагменти з постаттю учасника експедиції з варіанту розпису «Підйому на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). Цей персонаж крокує попереду чоловіка з роботи з інвентарним номером «Lezviiev-74». У нього характерне вбрання – на голові шапка-вушанка та спеціальні окуляри, башлик (ймовірно), у руці – палиця-плішня, ватяна фуфайка (досить коротка), штани, на ногах черевики (з льодоступами), у які заправлені штани. Наголосимо, що куртка на ньому розстібнута, що могло бути спровоковано проблемами з диханням (вірогідно, «гірська хвороба», нестача кисню на висоті). Художник підкреслює цей аспект й графічно виділяє штивні петлі для ґудзиків. За цим персонажем ми бачимо частини постатей чоловіка у будьоновці та невідомого у шапці з хутром (ймовірно, кабардинця).