На фотографії зафіксовано, згідно з українськомовним підписом простим олівцем під фотографією – «На звороті частина напису: “панно Сибирь Москва виставки”». Насправді цей підпис підтверджує, що ця частина фотографії є фрагментом більшої світлини, адже три представлені невеликі роботи ескізного характеру належать до різних періодів практики художниці. Отже, можливо, ця частина напису належить до іншої роботи з колекції, а саме роботи з інвентарним номером «Ivanova-56», де дійсно на відрізаній частині фотографії зображено панно «Сибір-фронту». Так, верхній медальйон, виконаний у монохромній гамі, є ескізом до спільної роботи Антоніни Іванової з її чоловіком Михайлом Лезвієвим, а саме рельєфу до інтер’єру Палацу піонерів у м. Нальчик (це підтверджено як оригіналом з цієї серії, що зберігається у колекції Галереї, так й іншими фотографіями з інтер’єру вказаної споруди, датованими 1937 роком). Роботи по центру та внизу відомі з інших фотографій та оригіналу, що також є у колекції Галереї й присвячені сценкам з побуту (на нижній – сцена з роботи на свинофермі).