На світлині зафіксовано групу художників у процесі виконання розписів у греко-католицькій церкві святого Норберта у Кракові – важливому осередку сакрального мистецтва міжвоєнного часу. Знімок зроблено безпосередньо на риштуванні, що підкреслює робочий характер ситуації та створює відчуття автентичної присутності у середовищі творення монументального живопису. На тлі видно фрагменти стилізованого орнаментального розпису, що відповідає декоративно-неовізантійській манері, поширеній у церковному мистецтві 1920-1930-х років. У центрі композиції група з восьми чоловіків: шестеро стоять, з них четверо одягнені у робочий одяг (халати та головні убори), а двоє вирізняються більш «репрезентативним» виглядом, у жилетах, з краваткою та навіть метеликом. Ще двоє учасників сидять майже навпочіпки у робочому вбранні, займаючи нижню частину групи. Таке поєднання робочих і «парадних» постатей створює багатопланову динаміку: з одного боку, акцент на фізичній праці, що передбачала безпосередній контакт із матеріалом і поверхнею стіни; з іншого – репрезентація академічної чи наглядової функції. Атмосфера групи вказує на позування для фотографії, хоча зображені перебувають у робочому середовищі, вони свідомо влаштовані для колективного портрета. Ця світлина має високу документальну цінність, адже відображає практику монументального розпису у Кракові 1930-х років, дозволяє простежити взаємодію між художниками, а також засвідчує соціальну ієрархію всередині мистецького колективу. На звороті напис коричневим чорнилом: «Кр.12.ІХ.1933./ На риштуванню/ при мальованню/ церкви св. Норберта / в Кракові».