На світлині зображено групу представників родини скульптора Григорія Круків разом із живописцем та графіком Михайлом Зорієм. Композиційно кадр побудований у два рівні: зліва стоїть старша сестра Григорія Марія Крук у ошатному національному строї, що відображає традиційний український костюм та підкреслює культурну ідентичність родини. По центру розташований Михайло Зорій у костюмі, що акцентує його професійний статус та роль гостя-мистця у композиції. Праворуч стоїть Іван Крук, брат Григорія Крука, який завершую лінію постатей, які стоять. Сидять батьки Григорія Крука – Катерина та Яків Круки, що надає кадру відчуття сімейної цілісності та ієрархії поколінь. Ліворуч від цієї групи видно дерев’яні стільці, що, вочевидь, спочатку планували використати у композиції, але від них відмовились, що демонструє процес свідомого вибору елементів для побудови кадру. Фотографія поєднує елементи репрезентативного групового портрету з документальним фіксуванням родинних і соціальних зв’язків. Такий підхід до побудови кадру дозволяє одночасно передати особистісну індивідуальність учасників, їхній статус у родині та суспільному середовищі, а також зберегти атмосферу не надмірно офіційного зображення. На звороті напис синім чорнилом: «Бр. 27.ІХ.1937 (закреслено)/ Крук Іван(закреслено)/ Дорогому (нерозбірливо) / М. Зорію на милий / спомин свого побуту / в селі Братишеві / Яків Крук», приписка олівцем: «27.ІХ.1937 р. / Братишів». Також є фіолетовий штамп «Аматорського фотографа М. Коваля Братишів».