На світлині з колекції Галереї зафіксовано, як стверджується, процес виконання декоративного розпису, зокрема зображення ангела серед стилізованих орнаментів для краківського костелу святого Норберта. У кадрі присутні троє чоловіків, які поєднують елементи робочого та репрезентативного характеру. Зліва розташований чоловік з оголеним торсом, який оперся на драбину і крізь її щаблі дивиться на фотографа. Центральна та права частини композиції зайняті двома іншими чоловіками, які оточують намальовану постать ангела. Вони одягнені офіційно: чоловік у центрі – у жилетці та брюках із краваткою, а чоловік праворуч при костюмі й краватці. Така відмінність у зовнішньому вигляді підкреслює співіснування робочого й репрезентативного аспектів у межах творчого процесу. Особлива увага привертається до чоловіка праворуч, який тримає у руці фарбу та пензель, немов позує перед камерою. Його погляд спрямований на фотографа, що додає знімку живої, майже театралізованої інтонації, контрастує з серйозністю виконання роботи. Композиція фотографії створює відчуття багатоплановості: одночасно фіксований робочий процес, емоційна взаємодія учасників та сам мотив декоративного розпису. Відбиток поєднує документальні та репрезентативні ознаки, водночас підкреслюючи напружений, але дещо жартівливий характер моменту. Як джерело, світлина важлива для дослідження процесу створення монументальних розписів у міжвоєнному Кракові, відображає навчально-практичне середовище художників і демонструє співіснування професійного й соціального аспектів творчої діяльності. На звороті напис коричневим чорнилом: «Кр./ 23. ІХ. 1933/ Один з ангелів / на (від)повіднім тлі».