На світлині зафіксована група студентів Краківської академії мистецтв у навчальній академічній майстерні. Усього присутні дев’ять осіб: двоє дівчат та семеро юнаків. Троє з них стоять, решта сидять, тож створюють багаторівневу композицію, характерну для академічних групових портретів. Візуальним тлом слугують натурні рисунки оголеної літньої жінки, яка сидить, оперта на куб. Всі зображення фігури виконані у профіль, розташовані на стінах майстерні й демонструють послідовну академічну вправу з побудови пропорцій та анатомічної точності тіла. На підлозі, упорядковані у ряд, стоять реалістично виконані натюрморти, кожен із яких відображає окрему постановку предметів із натури. Разом вони створюють повний навчальний контекст, у якому студенти опановують як рисунок фігури, так і композиційне вирішення натюрморту. Зворотний напис олівцем, свідчить про підготовку до перегляду робіт навчальною комісією, що надає світлині характер документального джерела щодо академічної практики та контролю якості навчання. Така позначка відображає офіційний і водночас психологічно напружений момент: очікування оцінки та формальної похвали підкреслює дисциплінованість і традиції академічного середовища того часу. Фотографія поєднує елементи репрезентації та документації: вона фіксує студентську групу в її навчальному контексті, відтворює структуру академічної майстерні та демонструє характер навчальної роботи з натурою і предметом. Водночас композиція та деталі інтер’єру дозволяють реконструювати підходи до академічного навчання рисунку та розуміння взаємозв’язку між колективною роботою і особистим розвитком студентів. На звороті напис олівцем: «Кр./ 24. ІІ. 1934/ Чекаємо Комісії / і “похвали”».