Фотографія зафіксувала групу художників, які працювали над монументальним розписом у греко-католицькій церкві святого Норберта у Кракові. Знімок має характер своєрідного «робочого портрета», здійсненого під час перерви. У кадрі п’ятеро чоловіків, що розташовані вздовж прямокутного отвору в риштуванні, крізь який вони дивляться вниз на фотографа. Така перспектива створює незвичний ракурс і надає сцені легкого гумористичного відтінку. Ліворуч стоять двоє чоловіків у головних уборах, чиї пози та вирази облич передають невимушений характер моменту. У центральній частині композиції схилилися двоє мистців: один із них з оголеним торсом, що підкреслює безпосередній робочий контекст, у якому зазвичай здійснювались монументальні проєкти. Праворуч зображено чоловіка у костюмі, який приклав долоню до обличчя, немов театральным жестом виражаючи то надмірне здивування, то удавану розгубленість. Його міміка створює комічну інтонацію, що контрастує з серйозністю самої праці художників. Фотографія відзначається поєднанням документальної точності та неформальної спонтанності, фіксує не лише учасників процесу, але й атмосферу співпраці та товариськості, притаманну творчим колективам міжвоєнного Кракова. Особливу цінність знімку надає рідкісний ракурс «знизу догори», що дозволяє глядачеві ніби стати свідком невимушеного моменту у житті майстрів, коли робота над сакральним інтер’єром тимчасово поступається місцем жартівливому жесту та людському спілкуванню. На звороті напис коричневим чорнилом: «Кр./ 23. ІХ. 1933».