На фотографії зафіксована велика група студентів Краківської академії мистецтв, яка складається з семи дівчат, десяти юнаків та ще двох постатей, відтворених із технічним дефектом зйомки. Як свідчить напис на звороті, світлина зроблена в майстерні професора Владислава Яроцького (Władysław Jarocki, 1879–1965) – уродженця Тернополя, багатолітнього викладача та знаного маляра. Всі учасники зображення одягнені у вбрання, що радше відповідає репрезентативному, ніж робочому характеру (чоловіки у костюмах, жінки у сукнях та охайних ансамблях), що засвідчує усвідомлене позування та попередню підготовку до фотографування. Така зовнішня впорядкованість надає знімкові характеру офіційного групового портрета, типової пам’ятної фіксації навчального середовища. Тлом для групи є академічні рисунки оголеної жіночої натури, що займають значний простір композиції. Фігура моделі подана у позі сидячи, й щонайменше три з робіт достатньо виразні для можливої подальшої ідентифікації сюжету. Самі рисунки виставлені на станкових мольбертах, утворюючи цілеспрямовано організовану експозиційну площу позаду та серед студентів. Таким чином, світлина поєднує документальність та інсценованість: з одного боку фіксує конкретне освітнє середовище та академічну практику, з іншого демонструє прагнення студентів до репрезентації себе як частини мистецької спільноти. У цьому відображається характерна для міжвоєнного часу культура колективної пам’яті, де образ навчального колективу набував статусу символу належності до професійного та соціального середовища. На звороті напис коричневим чорнилом: «Краків/ 19/ХІ.1932/ Школа Яроцького / А. Мт. Кр./ В. Келлер».