На чорно-білій фотографії зафіксовано урочисту мить відкриття виставки творів невстановленого автора, де перебував Григорій Крук. Відкриття відбувалося у присутності групи відвідувачів з Кракова та Варшави. У центрі композиції стоїть сам мистець, якому на момент зйомки близько сімдесяти років. Він зображений у піджаку у фас, з поглядом, спрямованим прямо та дещо вбік, що створює відчуття поєднання зовнішньої врівноваженості та внутрішньої зосередженості. Зауважимо, що ця позиція виразно акцентує його роль як однієї з центральних фігур події. З лівого боку від нього стоїть скульпторка, яка належала до мистецького середовища Кракова, – це підкреслює міжрегіональні контакти та діалог у мистецькому житті. Інші жінки, присутні на знімку, зображені здебільшого у півоберті або в три чверті, що надає композиції відчуття живого руху та невимушеності. Водночас така постановка фігур відтворює атмосферу відкриття виставки як події колективного спілкування. Особливу увагу привертає деталь – на одній із жінок натуральна дублянка, що є ознакою холодної пори року. Це додатково засвідчує сезонність події, дозволяючи більш точно уявити умови, за яких відбувалося відкриття. Фотографія не лише фіксує портретні риси мистця у зрілому віці, але й відтворює соціокультурний контекст його діяльності, підкреслює важливість творчих контактів між мистецькими колами Кракова та Варшави. Композиційна врівноваженість кадру, у якому фігура Григорія Крука у центрі врівноважена присутністю групи жінок, підкреслює інтеграцію індивідуальної творчої постаті у ширший культурний простір. На звороті українськомовний напис олівцем: «Посередині Грицько з Братишева / в товаристві гарних польок з Кракові і Варшави / На відкритті моєї виставки / На ліво різьбарка з Кракова працює в мене / Може поїде до Михайла Кміта?».