Михайло Лезвієв. Фрагмент фрески «Підйом на Ельбрус»

невідомий

  • Михайло Лезвієв. Фрагмент фрески «Підйом на Ельбрус» 2
Основна інформація
ID
Lezviiev-134
Автор
невідомий
Назва
Михайло Лезвієв. Фрагмент фрески «Підйом на Ельбрус»
Дата створення
1936 (?)
Техніка
фотографія (паперовий носій)
Інформація про автора
Автор
невідомий
Країна
Опис роботи
На фотографії зафіксовано фрагменти чоловічих півфігур з варіанту розпису «Підйому на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). На фрагменті зі світлини ми бачимо учасників цієї експедиції, ініційованої тогочасним керівництвом Кабардино-Балкарії, зокрема Беталом Калмиковим. Оскільки частина учасників експедиції не були професіоналами у повному сенсі цього слова, відповідне їхнє спорядження унаочнює спробу врахування погодних та температурних параметрів, що, однак, не надто придатне (окуляри на крайньому персонажі з правого боку взагалі, вірогідно, є окулярами для газозварювальних робіт, як й у персонажа зліва). Ці персонажі, як й інші особи у композиції, мали стверджувати ідеологічний наратив досяжності складних завдань всупереч труднощам.
Правове регулювання
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького