На фотографії зафіксовано фрагменти з, вірогідно, портретним зображенням обличчя учасника експедиції варіанту фрески «Підйому на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик (район Затишшя) під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). Відзначимо, що це – чоловік середнього віку, на голові у нього шапка-вушанка та спеціальні окуляри, у лівій руці він тримає ходову плішню й бачимо фрагменти бухти линви (повністю цю фігуру бачимо на світлині «Lezviiev-62»). Автор у цьому портреті наголоси на втомі персонажа, на тому, що він відчуває суттєвий дискомфорт від холоду.