Під фотографією є українськомовний напис, виконаний простим олівцем: «Лезвієв М. В. Студент педінституту в саду 1936 р.» (загалом різних варіантів цього фрагменту є декілька, зокрема Lezviiev-121, Lezviiev-122 (дзеркальне зображення до Lezviiev-120), Lezviiev-123, Lezviiev-124 (дзеркальне зображення до Lezviiev-123), Lezviiev-125, Lezviiev-126 та Lezviiev-127). На цій фотографії зображено фрагмент фрески, що була виконана Михайлом Лезвієвим, можливо у співавторстві з Антоніною Івановою для педагогічного інституту у місті Нальчик (Кабардино-Балкарія). Композиція зі світлини – сцена у саду, з півфігурою хлопця у шортах, який стоїть у саду та сперся спиною до дерева (у правій руці тримає знаряддя для письма чи малювання, а в лівій – книгу або шкіцівник) (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). У цій роботі відчутні ремінісценції художніх практик кола Михайла Бойчука як на рівні композиції, так і підходу до вирішення стилістики.