На фотографії зображено майстерню художників та фрагмент скульптурної групи Михайла Лезвієва, створеної у період перебування митця та його дружини Антоніни Іванової у м. Нальчик (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). Варіація на тему підйому на Ельбрус, що також відома у фресках Михайла Лезвієва та Антоніни Іванової, датованих 1935–1937 рр. (датування вказане відповідно до підписів на та під фотографіями з архіву Антоніни Іванової). Так, зображена чоловіча постать зі спини, що є на цьому фото, має споріднену іконографію з персонажами з фрески. Загалом ця скульптурна група, відома нам за іншими фотографіями з різних ракурсів, є характерною за стилістикою до тогочасних робіт митця (наприклад, збережені фігури з «Пари, що танцюють» на аттику кінотеатру «Перемога» у м. Нальчик). Своєю чергою реалізм, що був суголосний панівній концепції «радянської античності», поєднано зі спробою майже кінематографічної фіксації події, динамічності ракурсів й граничної уваги до деталей.