На фотографії зафіксовано фрагмент чоловічої фігури з розпису «Підйом на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т.зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про реалізацію вказаних проєктів див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького)). На фрагменті зі світлини ми бачимо зображення літнього чоловіка з сивою бородою – учасника експедиції, ініційованої тогочасним керівництвом Кабардино-Балкарії, зокрема Беталом Калмиковим. Оскільки частина учасників експедиції не були професіоналами у повному сенсі цього слова, відповідне їхнє спорядження унаочнює спробу врахування погодних та температурних параметрів. Зображений чоловік одягнутий у будьонівку часів громадянської війни 1918–1923 рр., ватні штани, ватяну фуфайку, скручений у бухту шнур для альпінізму та щуп для визначення тріщин на льодовику. Загалом цей персонаж, як й інші особи у композиції, мав стверджувати ідеологічний наратив досяжності складних завдань всупереч труднощам.