У майстерні

невідомий

  • У майстерні 2
Основна інформація
ID
Lezviiev-5
Автор
невідомий
Назва
У майстерні
Дата створення
1920-ті (?)
Техніка
фотографія (паперовий носій)
Додатково
Інформація про автора
Автор
невідомий
Країна
Опис роботи
На фотографії зображено інтер’єр майстерні, основну частину кадру займає підготовча стадія виконання наразі неідентифікованої живописної композиції. На оригіналі відбитка є напис олівцем українською мовою «Без підпису». Суголосного типу зображень серед фотографій з архіву Антоніни Іванової не виявлено, однак варто звернути увагу на світлину зі спільного живописного твору Антоніни Іванової, Михайла Лезвієва та Петра Стовбуненка «8 березня на Сході», датовану 1928 р. (згідно з російськомовним написом синім чорнилом на звороті). З огляду на формальні спільні характеристики у композиції (загальна побудова, розташування й групування персонажів), а також підхід до стилізації, можна припустити вірогідність участі вказаних авторів й у роботі над цим полотном. Сюжет також доволі складно точно ідентифікувати – населений пункт, де розгортаються події з церковною спорудою, увінчаною куполами (хрести умисне композиційно «зрізані», однак над дверима є рівнораменний хрест) у лівій частині, та огородженою масивною й високою огорожею. До цього сакрального простору заносять численні мішки, привезені на підводах, запряжених кіньми. Координують ці дії чоловіки у верхньому одязі, характерному для провінції, однак досить заможному. Одного з цих персонажів (у лівій частині), який б’є коня, автор виділив за допомогою виразно, але водночас кінематографічно застиглої пози. Так само слід вказати, що попри орієнталізуючу стилізацію є маркери, що позначають несхідний контекст та увиразнюють вірогідний час подій – період громадянських конфліктів під час розпаду російської імперії та становлення радянської влади у європейській частині СРСР.
Правове регулювання
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького