На звороті фотографії російськомовний напис, виконаний синьою кульковою ручкою: «Іванова А. М. Голова дівчинки. 1935 р.». Однак на іншій фотографії з архіву Антоніни Іванової вказано інакше – «Іванова А. М. Лезвієв М. Деталь скульптури “Колгоспники” 1936 р. Нальчик». Це викликає додаткові запитання, адже, як вдалося встановити за результатами спеціального дослідження, в обох випадках з цілком відмінними за вмістом текстів підписами (від авторства до датування) почерк належить одній особі. Відповідно, можемо припустити, що, як і у декількох інших випадках, Антоніна Іванова була авторкою ескізів, а Михайло Лезвієв – фактичним виконавцем. Проте відкритим залишається питання стосовно датування. З огляду на те, що наразі не вдалося знайти фотографії завершеної роботи та цілої композиції, складно стверджувати, чи вона була реалізована, чи тільки цей елемент був виконаний. Відтак, вважаємо за доцільне вказувати і 1935 й 1936 роки як час вірогідного виконання. Стосовно особливостей практик художників у «кабардинський період», то більш детально з цією інформацією можна ознайомитись у цьому матеріалі: Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип.3–4. Київ, 2022. С. 94–98 та Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85.