Українськомовний напис простим олівцем під фотографією свідчить: «Іванова А. Ескіз килимка “Збір яблук” Київ, Святошино» (вказівка на рік виконання відсутня). Сюжет цієї роботи доволі типовий для іконографії практик художників кола Михайла Бойчука (наприклад, робота Миколи Рокицького «Яблуня», 1923, НМЛШ чи робота Михайла Бойчука «Під яблунею» («Двоє під яблунею»), 1912–1913, з колекції Галереї) як за манерою виконання, так і за тематикою. Загалом площинність та трактування сцени, суголосна практикам сакрального мистецтва, передусім православного іконопису, є однією з важливих характеристик формального вирішення цієї роботи художниці. З огляду на вказане місце створення та підхід до трактування образів, можна припустити, що робота належить до початку 1920-х рр., коли Антоніна Іванова переважно працювала у Києві та області.