Відповідно до українськомовного напису простим олівцем під фотографією на світлині зафіксовано: «Іванова А. М. Фрагмент фрески “Підіймання на Ельбрус”». Однак на іншій фотографії більшого фрагмента фрески в українськомовному написі простим олівцем зазначено: «Лезвієв М. В. Підіймання на Ельбрус. Фреска 1936 р. Нальчик. Затишшя». На інших фрагментах з портретами окремих осіб з цієї фрески одноосібним автором вказаний Михайло Лезвієв. Проте на фотографії з цього ж архіву російськомовний підпис синім чорнилом на звороті світлини свідчить: «Іванова Антоніна Микол. Лезвієв Михаїл Васильович “Битва за Ельбрус” Фреска. Деталь. Нальчик. Затишшя. 1925 р.». На іншій фотографії з цим самим фрагментом тим самим почерком синім чорнилом російською мовою написано: «Деталь Фрески “Підйомка на Ельбрус” Нальчик 1936 р. А. Іванова». Така варіативність і суперечливість може мати передумови, які ми встановити не можемо, а робити гіпотези – фантазійно. Тому, на підставі аналізу відомих архівних матеріалів, а також порівняльного аналізу живописних творів, вважаємо за доцільне припустити, що рік виконання – 1936. Стосовно авторів, то, ймовірно, фреска була виконана художниками у співавторстві, що було частим явищем для їхньої практики цього періоду. До прикладу, на одній з фотографій з архіву Антоніни Іванової «кабардинського періоду» є напис, що робота виконана Михайлом Лезвієвим за ескізом Антоніни Іванової. Стосовно тематики роботи, то, як зазначено дослідниками, «Тематика перших альпіністських сходжень для Нальчика 1930-х років, є дуже важливою, адже до них були залучені перші особи республіки, вже згадані Б. Калмиков та Д. Звонцов, які керували цими експедиціями» (детально: Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип.3–4. Київ, 2022. С. 94–97 та Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип.1–2. Київ, 2023. С. 82–85).