На фотографії зображено графічний ескіз Антоніни Іванової, з огляду на стилістику призначений для декоративного розпису (під фотографією є українськомовний напис, виконаний простим олівцем: «Іванова А. М. Символ нашої перемоги»). Створена художницею композиція демонструє поєднання ідейних та формальних рис православного іконопису з виявом ідеї ієрархічності та декоративної орнаментальності, властивої народному мистецтву, зокрема гравюрі. Художниця по центру роботи зобразила персоніфікацію – у святковому й пишно оздобленому народному строї відтворена жінка, яка символізує перемогу не лише у війні, але й життя над смертю. Від трактування обличчя-лику, середовищ-позему аж до таких аспектів, як вирішення бганок одягу, відчутним є вплив релігійного малярства (наприклад, зображення святих жінок першої половини XVII – XVIII ст., зокрема святої мучениці Параскеви П’ятниці, на тлі місць, у яких відбувся їхній подвиг. Або ікона Богоматері, яка увінчує благочестивих людей, початку XVIII ст. з колекції ЯХМ). За фігурою, немов на старожитніх православних іконах, розгортається стилізоване місто, що за формальним вирішенням нагадує образи архітектури у сакральному мистецтві Візантії та Давньої Русі. У подолі жінки плоди нового врожаю, від чого ця деталь одягу стає схожою радше на ріг достатку. Власне, інтенсивне застосування рослинного декору на тлі є також ремінісценцією іконопису, де за допомогою таких мотивів розкривали образ горнього світу як райського саду.