На фотографії зафіксовано частину інтер’єру майстерні, на одній зі стін якої закріплене полотно, яке, згідно з українськомовним підписом простим олівцем під світлиною, виконане Михайлом Лезвієвим, однак ані датування, ані назви тут не зазначено. Щодо сцени – тут майже кінематографічний епізод, де на тлі вибуху артилерійського снаряда розгортається вкрай динамічна баталія між червоноармійцями у будьонівках та представниками білого руху. На передньому плані у лівій частині танк, вірогідно фантазійної модифікації (ромбоїдність британського важкого танку на кшталт Mark I поєднано з баштою, що була у легких французьких танків Renault Ft), поруч з яким неідентифікована артилерійська установка, поруч якої група з військових з білого руху, які здаються й стоять з піднятими руками. Далі розгортається битва між кіннотниками та піхотою, де все радше нагадує вихор. Відзначимо, що такий підхід до стилізації та побудови композиції ми бачимо у роботі художниці кола Михайла Бойчука, а саме картини Леоніли Гриценко (1909–1992) «Епізод з громадянської війни» (1931 р., полотно, олія. НХМУ жс-2427). Зауважимо, що там, де Леоніла Гриценко зобразила католицького єпископа, котрий благословляє колективне вбивство, у роботі зі світлини є невиразне зображення об’єкта на кшталт хоругви. Загалом, з огляду на формальну й тематичну суголосність, можна припустити, що автором був Михайло Лезвієв, але точно можна стверджувати, що автор належав до кола Михайла Бойчука.