На фотографії зафіксовано фрагмент чоловічої фігури з розпису «Підйом на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). Згідно з українськомовним підписом олівцем під фотографією цей фрагмент фрески був реалізований на території педінституту 1936 р. (Нальчик). Зазначимо, що на світлині фрагмент з чоловічою постаттю у повен зріст на передньому плані. Цей персонаж, обернений спиною до глядача, одягнений у шапку-вушанку, ватяну фуфайку, армійські неутеплені штани-галіфе, юхтові чоботи зі спеціальними шипованими накладками (льодоступи), у руках жердина для виявлення тріщин у льодовику. На дальньому плані ми бачимо частину постаті ще одного чоловіка, оберненого спиною до глядача у схожому одязі, але з форменим шоломом-будьонівкою на голові.