На фотографії зафіксовано частину композиції з чоловічими фігурами й прапором на тлі засніжених гір з варіанту розпису «Підйому на Ельбрус», що була реалізована Михайлом Лезвієвим спільно з Антоніною Івановою у м. Нальчик під час виконання серії великих замовлень для оформлення міста та окремих освітніх й громадських просторів, т. зв. кабардинський період спільної практики художників (детально про індивідуальну практику художника див. Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 3–4. Київ, 2022. С. 94–98; Хорунжа Г., Максимів М. Бойчукіст Михайло Лезвієв: невідома спадщина (твори з колекції та архіву ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького). Образотворче мистецтво. Вип. 1–2. Київ, 2023. С. 82–85). На фрагменті зі світлини ми бачимо учасників цієї експедиції, ініційованої тогочасним керівництвом Кабардино-Балкарії, зокрема Беталом Калмиковим. Оскільки частина учасників експедиції не були професіоналами у повному сенсі цього слова, відповідне їхнє спорядження унаочнює спробу врахування погодних та температурних параметрів, що, однак, не надто придатне (окуляри на персонажах, вірогідно, є окулярами для зварювальних робіт). Ці персонажі, як й інші особи у композиції, мали стверджувати ідеологічний наратив досяжності складних завдань всупереч труднощам.